שאלות נפוצות לרכישה

האם יש לכם חנות פיזית?

אנו מתפקדים כאתר אינטרנטי ללא חנות פיזית. עם זאת ניתן לבצע איסוף עצמי של הזמנות מהמחסן שלנו בצפון הארץ (קריית מוצקין).

מה עושים אם המשלוח לא הגיע בזמן?

קודם כל - הסירו דאגה מליבכם. אם ביצעתם הזמנה באתר המשלוח ככל הנראה יצא אליכם כבר באותו היום או בבוקר של היום למחרת. במידה והמשלוח לא הגיע אליכם במסגרת זמן המשלוח, אנא צרו איתנו קשר ואנו נבדוק עבורכם בדיוק איפה נמצא המשלוח אל מול חברת המשלוחים.

מה עושים אם המוצר פגום?

100% מהמוצרים שיוצאים מהמחסנים שלנו עוברים תהליך בדיקה מקפידה על מנת למנוע מצבים בהם חווית הרכישה שלכם לא תהיה הטובה ביותר. אם בכל זאת פספסנו (בכל זאת, בני אדם), אנא צרו איתנו קשר מיד כשתראו את הפגם ואנו נדאג לטפל בבעיה על הצורה הטובה ביותר.

האם יש אחריות על מוצרים?

ישנה אחריות יבואן של שנה על המוצרים באתר. חשוב לקחת בחשבון שהאחריות תקפה על תקלה במוצרים שנובעת מבעיה טכנית ולא משימוש לא תקין במוצרים. במידה ואתם נתקלים בבעיה עם המוצרים שהזמנתם - צרו איתנו קשר בהקדם ואנו נדאג לטפל בבעיה.

מה עושים אם אני לא מרוצה מהמוצר?

קיבלתם מוצר שלא עמד בציפיות שלכם? הכל בסדר. ניתן להחליף את המוצרים עד 14 יום מיום קבלת המוצר. הקפידו לשמור על המוצר במצבו המקורי עם האריזה המקורית בשביל לקבל החזר כספי.

שימו לב כי:

  1. ההחזר הינו על דמי המוצר אך לא על דמי המשלוח.
  2. עלות החזרת המוצר הינה על חשבון הלקוח.
אני לא יודע האם המוצר מתאים עבורי, למי פונים?

צרו אתנו קשר בוואטסאפ במספר - 054-7974206 או שלחו לנו הודעה באחד מעמודי המדיה החברתית ונשתדל לעזור וללוות אתכם לעבר המוצר שמתאים בדיוק עבור הצרכים שלכם.

האם ניתן להזמין בכמויות גדולות?

במידה ואתם רוצים לבצע הזמנה לארגון, בית ספר, חברה וכו׳ מספר מוצרים גדול, אנא צרו איתנו קשר ואנו נדאג לכם לאספקה מהירה ולמחירים מיוחדים.

כמה זמן לוקח למשלוח להגיע?

אנו עובדים עם חברות המשלוחים הטובות בשוק על מנת לספק לכם משלוח כמה שיותר מהיר תוך שמירה על איכות המוצרים הנשלחים. זמן המשלוח הוא עד 14 ימי עסקים, אם כי במרבית הפעמים המוצרים מגיעים לפני הזמן.

האם אפשר לשלוח את המוצרים כמתנה?

כמובן! בעת ההזמנה ציינו לנו שאתם רוכשים את המוצר כמתנה ואנו נדאג להפתיע את האהובים עליכם.